Lapset

Haluamme tukea perheitä lasten hengellisessä kasvatuksessa. Sunnuntain jumalanpalvelusten aikana järjestetään pyhäkoulut ja arkena X:n Team järjestää toimintaa alakouluikäisille.
Lisäksi järjestämme leirejä.

Leikkihuone (0-2)

Leikkihuone on 0-2-vuotiaille ja heidän vanhemmilleen tarkoitettu tila, jossa lapset voivat leikkiä vanhempiensa valvonnassa. Leikkihuone sijaitsee seurakunnan sisääntuloaulassa, salin ja kirjamyynnin välissä.

Pyhäkoulu (3-11)

Pyhäkoulutyön tavoitteena tukea perheiden kristillistä kasvatusta ja lapsen omakohtaisen suhteen kehittymistä Jeesukseen sekä antaa lapsen ikätasoon mitoitettua, laadukasta ja vuorovaikutteista Raamatun sanoman innostavaa opetusta.

Pyhäkouluryhmiä on kaksi:
3-6 -vuotiaat sekä 7-11 -vuotiaat.

X:n Team (7-12)

Haluamme tehdä lasten kanssa ikimuistoisia retkiä eri paikoissa ja pitää hauskaa.

Tavoitteena on, että lapset saavat mukavia kokemuksia yhdessä ja saavat samalla kuulla hengellistä sanomaa. Jokainen retki ja tapahtuma sovitaan erikseen. Toiminta on suunnattu reippaille kouluikäisille lapsille, mutta apujoukkoihin ovat nuoret ja aikuisetkin, erityisesti lasten vanhemmat, tervetulleita.

LEIRIT

Seurakuntamme lapsi- ja nuorisotyö järjestää leirejä leirikeskuksessamme Kaitaniemessä. Lastenleirit on suunnattu jo koulun aloittaneille alakouluikäisille lapsille. Nuorten leirit on tarkoitettu yläkouluikäisestä ylöspäin oleville nuorille. Hengen Tuuli -leiri on suunnattu kaikille 0-110 vuotiaille 🙂

Leireillä on mukavaa ja vauhdikasta yhdessäoloa, raamattutunteja, uimista, ulkoilua, leirinuotioita ja muuta mukavaa leirielämään liittyvää.

Seuraava leiri järjestetään seurakunnan leirikeskuksessa, Kaitaniemessä 27.-29.10.23. Leiri on yläkouluikäisille ja siitä muutamia vuosia vanhemmille tarkoitettu nuortenleiri. Lisätietoja saat vaikkapa Markus Sinervältä 0407051975.