Kansainvälinen työ

”Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.”

Tulkkaus

Pyrimme järjestämään tarpeen mukaan sunnuntain jumalanpalveluksiimme tulkkausta englanniksi.

Viittomakieli

Jumalanpalveluksissa viittomakielisille ja viittomakielen tulkeille on varattu alue pääsalin vasemmanpuoleisessa etuosassa.

Lähetystyö

Lähetystyöllä on ollut merkittävä asema Hyvinkään helluntaiseurakunnalle sen syntyajoista saakka. Ensimmäiset lähettimme lähtivät Thaimaahan (silloinen Siam) jo vuonna 1956. Siitä saakka seurakunnallamme on ollut jatkuvasti omia lähettejä eri puolilla maailmaa muun muassa Intiassa, Mongoliassa, Lähi-idässä, Pohjois-Afrikassa ja Sri Lankassa.

Teemme lähetystyötä tiiviissä yhteistyössä Suomen helluntaiseurakuntien lähetysjärjestöjen, Fida Internationalin ja Avainmedia lähetysjärjestön, kanssa.

Seurakuntana olemme myös tukeneet kristillisen Mission Possible lähetys- ja avustusjärjestön tekemää työtä Itä-Euroopassa.