Aikuiset

Seurakuntamme tarjoaa toimintaa eri elämänvaiheissa oleville aikuisille.

Naiset

Nainen kantaa paljon kuormaa arjessa. Siksi naisten brunssin on tarkoitus olla naisille keidashetki, jolloin he voivat levätä ja nauttia hyvästä ruuasta ja rakentua hengellisesti opetuksen ja rukouksen kautta.

Brunssit ilmoitetaan seurakunnan tapahtumakalenterissa.

Miehet

Miesten saunailta pidetään seurakunnan leirikeskuksessa Kaitaniemessä joka kuukauden ensimmäinen torstai klo 18. Lähtö seurakunnalta klo 17.30.
Ilta kuluu saunoen, tutustuen ja keskustellen. Tarjolla on myös pientä purtavaa.

Seniorit

TOIMINTA ON TOISTAISEKSI TAUOLLA!
Päivätilaisuus on senioreille suunnattu tilaisuus, joka pidetään torstaisin klo 12 (parillisilla viikoilla).

Päivähetkeen kuuluu rakentuminen Jumalan Sanan, laulujen, rukouksen ja keskinäisen yhteyden kautta. Puhujat ovat usein seurakunnan entisiä pastoreita ja vanhimpia.

Pienryhmätoiminta

Oletko kaivannut samanhenkistä seuraa, jonka kesken voisit keskustella elämän pienistä ja suurista kysymyksistä? Oletko juuri muuttanut Hyvinkäälle? Tervetuloa mukaan seurakunnan pienryhmätoimintaan.